pátek 9. září 2016

Obal na Marina knížku

Když jsem viděla, jak jedna Marinka ušila krásný obal na novou knížku Marina, tak jsem si hned řekla, že je to dobrý nápad, alespoň se knížka nezašpiní a bude tak víc chráněná.
Látka byla jasná volba- ušila jsem z tohoto popelínu před rokem krásnou kabelku a šálu. Sada sklidila velký úspěch. Váže se k začátkům mého šití, stejně jako časopis Marina. Ivance (autorce) jsem opravdu vděčná, protože jen díky jí a jejím návodům, jsem se naučila šít a pouštěla se do čím dál odvážnějších projektů. Moc mě mrzí, že časopis bude fungovat jen do konce roku 2017. Ale i tak mám doma mraky časopisů a teď i knížku- takže mám návodů do konce svého života :) Spíš bych potřebovala někde koupit čas ;)




A ještě jeden polštářek pro moji nejdražší holčičku. Upřímně se přiznám, že jí ho závidím :) Hrozně se mi tato látková kolekce líbí, takže bych ho nejradši brala pro sebe.


1 komentář:

  1. Ještě, že máme ty děti, že? :-)S tím obalem jsi to vymysela skvěle.

    OdpovědětVymazat