středa 28. září 2016

Moje milovaná vílka

Dnešní sváteční den jsem si maximálně užila- byla jsem s rodiči a mojí princeznou na mém oblíbeném místě. Do Častolovic na zámek jezdím hrozně ráda, chtěla jsem se tam i vdávat, ale nakonec jsme zvolili obřad na nedalekém Potštejnském hradě. Častolovice mě něčím pořád přitahují, mám ráda procházky v místním parku a i krmení zvířat. I Sofinka zvířátka moc ráda krmí a tady byla dnes ve svém živlu. Jelikož jsem včera došila křídla pro pravou vílu, tak jsme je hned dnes samozřejmě museli vyvětrat. Podle reakcí lidí bych řekla, že se líbily :)

Nedávno jsem na tyto křídla narazila na jednom zahraničním webu (http://wife-made.com/ ), natolik se mi líbily, že jsem si okamžitě řekla, že je musím ušít. Návod se mi kupovat nechtěl, křídla vyšly na skoro 400 Kč, tak jsem si řekla, že to zvládnu i bez něj. Tvar mám stažený z pinterestu. http://www.clipartandcrafts.com/papercrafts/masks/pages/fairy-wings-pattern.pdf Obě části jsou vyztužené ronofixem 140. Na jeden díl jsem měla nažehlený ještě decovil, ale nedošlo mi, že protočit tak obrovský tuhý díl dírou o velikosti 15 cm nedám. Takže jsem ho zase strhla, křídla obrátila a teprve do hotových křídel ještě zevnitř nažehlila decovil. Bohužel ale stále křídla nedržely tvar, jaký jsem si představovala. Tak jsem se rozhodla dovnitř dát ještě drát. Díky tomu drží tvar opravdu krásně.

Nejdůležitější, že Sofinka je nadšená a všem nadšeně říká, že jí křídla ušila maminka. To mě na tom těší vždy nejvíc a hrozně ráda pro ni různé věci šiji. A taky miluji šití dětských věcí- stejně je ve mně ještě pořád taková ta hravá malá holka....












Modrá látka je Amy Butler Viollete- mám jí hrozně ráda, už z ní mám kabelku i šál a hrozně se mi líbí. Růžová látka je hodně zajímavá- vzory jsou natištěné se stříbrotiskem. Obě látky jsem kupovala v oblíbeném obchůdku. http://www.lamarci.cz/

1 komentář:

  1. Nádherné dílo, opravdu, jako originál. Taky si pohrávám s myšlenkou, nějakolik měsíců, že je vyzkouším, ale ještě asi nedozrál čas. Opravdu nádhera a nádherné fotografie, Sofinka modelka, jde vidět, že se jí křídla krásně nosí:) Hezký víkend.

    OdpovědětVymazat