neděle 24. dubna 2016

Když šiju, tak žiju

K nadpisu asi nemusím víc dodávat :) Šití je pro mě opravdu neskutečný relax a zároveň velké potěšení. Jsem ráda, že jsem si před rokem koupila stroj a objevila něco, v čem se opravdu mohu realizovat a naplňovat svoje kreativní potřeby.

Tato kabelka byla hurá akce :) V pátek večer jsem nastříhala a dnes odpoledne ušila. Kabelku jsem šila s láskou z lásky- pro mamku k svátku maminek. Střih je opět z úžasných stránek Swoon patterns a kabelka se jmenuje pěkně rošťácky- Lola. http://swoonpatterns.com/shop/lola-domed-handbag/
Určitě to nebude poslední kabelka tohoto střihu- chystám se ušít ještě další, tentokrát si jí ale zvětším na 150% velikosti této původní.

Musím říct, že střihy na Swoon jsou opravdu skvělé- autorce vážně lícují na milimetry a díky tomu se šije jedna báseň. Hlavně si myslím, že má velice moderní tvary a celkově mi kabelky přijdou šmrncovní.








Koženku jsem kupovala na www.levnekozenky.cz, vzor Dolaro. Látka je z kolekce Ta Dot od amerického výrobce Michael Miller, kupované na Látky pro vás. http://www.latkyprovas.cz/www-eshop-rychle-latkyprovas/eshop/7-1-podle-motivu/59-2-Puntiky/5/2365-Puntiky-Ta-Dot-modre-Cobalt

3 komentáře: