středa 13. ledna 2016

Můj šicí koutek

V tomto příspěvku bych ráda ukázala svůj šicí koutek a své dva stroje :)
Bohužel nemám doma tolik místa, abych si z jedné místnosti mohla udělat svojí zašívárnu. Byť bych po ní moc toužila a udělala bych si jí krásnou světlou a bílou...No ale musela jsem vzít za vděk místem v obývacím pokoji, kam jsem si pořídila přímo stůl na šicí stroj. Jsem z něj opravdu nadšená a všem švadlenkám ho vřele doporučuji. Skvělé je, že stroj je zapuštěný dolů, takže ruce máte v jedné rovině s látkou a jdou příjemně položit. https://www.eva.cz/zbozi/67696/stul%20pod%20sici%20stroj%20veronica%20tmavy%20dub/  Stolek je univerzální na jakýkoliv stroj, desky jdou nastavovat tak, aby tam zrovna váš stroj padnul jako ulitý. Bohužel cena je vyšší, podle mého názoru by zvládl šikovný truhlář ;)
Stolek má vlevo dvě docela velké poličky, kde jsem si do různých boxů srovnala věci na šití. Jsem poměrně dost na tyto věci pedant, mám ráda vše srovnané. Bohužel věcí na šití přibývalo, ale místa ne- tak jsem pořídila ještě malou skříňku s ratanovými boxy z Jysku také v tmavém dřevu, kam jsem si narovnala další krabičky s potřebami na šití. Zanedlouho přibyl do výbavy overlock, tak jsem měla alespoň hned místo, kam ho dát.U overlocku mi stále leží blok, kam si píši nápady a různé rozpisy k šití.



Šicí stroj mám Brother NV15 a jsem s ním opravdu moc spokojená. Když jsem v březnu stroj koupila, tak tomu předcházelo 2 měsíční rozhodování, který vzít. Původně jsem chtěla jen obyčejný z Lidlu za 2000 Kč. Jenže pak jsem začala zkoumat parametry a limit na koupi se zvyšoval. Zůstala jsem na 7500 Kč a koupila tento stroj. Nyní bych si koupila klidně stroj o dost dražší, protože vím, že mě šití vážně baví. Asi bych využila i více ozdobných stehů a hlavně toužím po automatickém ořezu nitě a přítlaku patky. http://eshop.brother-czech.cz/sici-stroj-nv15/  Ale to je již jiná pohádka :D

Co se týká overlocku- tak jsem nikdy nechtěla šít oblečení... Jenže pak jsem viděla na internetu spoustu krásných oblečků pro holčičky a chtěla je taky zkusit. A co si budeme povídat? S overlockem je šití úpletů docela brnkačka. Tak jsem od manžela dostala k svátku tento overlock Singer, když ho měli v akci v Lidlu za 4000 Kč. Myslím si, že na to moje občasné šití úpletů bohatě stačí. Já jsem stejně nejvíc věrná šití z amerických pláten a nejradši si dělám ty moje milované kabelky :)

Ještě mám pod postelí (musí mít skladována naplocho ;) ) schovanou řezací podložku a velké pravítko, podle kterého se parádně řeže kotoučkem. Bez nich bych si neuměla práci s látkami vůbec představit. Investice to není sice malá, ale práci natolik ulehčí, že se opravdu vyplatí zakoupit.

Na závěr ještě fotka krytu na stroj, který jsem si ušila místo toho ošklivého šusťákového, co byl přiložen v balení u stroje. Barevně jsem ladila se zbytkem barev v obývacím pokoji.

Žádné komentáře:

Okomentovat