čtvrtek 28. ledna 2016

Komiksovka fuchsiovka

Když se mi podařilo sehnat tuto látku s motivem komiksu, který pojednává o šití, tak jsem byla opravdu nadšená. Moc se mi ta látka líbí, naštěstí jí byl poměrně velký kus, takže z ní budu moct ušít ještě další projekty. Látku jsem zkombinovala s výraznou růžovou. Tuto barvu mám moc ráda a v kombinaci s černou a bílou je pro mě dokonalá. Podšívka je geometrická, uvnitř jedna kapsička na zip a stužka s kroužkem pro připnutí klíčů.

Bohužel ale s kabelkou nejsem spokojená, tak jak bych chtěla. V poslední době mě začal zlobit stroj- šije mi na kožence v tlustých vrstvách místy delší stehy. Přiznám se, že mi to dost vadí a kazí mi to celý dojem z té tašky. Takže stroj pojede na profesionální vyčištění a seřízení, protože takto mě to šití moc nebaví. Ještě nedávno šil koženku jako po másle a teď mi dělá takovou neplechu :(






2 komentáře:

  1. Povedla se. A ta šicí látka je super :)

    OdpovědětVymazat
  2. krásná taška-design i látky. Je pro mě čest, že je můj blog v seznamu tvých inspirací.

    OdpovědětVymazat