čtvrtek 13. července 2017

Plážová taška


Příští týden jedeme celá rodina k moři. Tak jsem si říkala, že by bylo vcelku fajn ušít si nějakou plážovou tašku, která pojme všechny moje a hlavně Sofinčiny věci. Takže jsem to pojala ve velkém a je to opravdu hodně velká taška ( cca 45x42 cm). Je ušitá z nádherné látky, kterou jsem si koupila na jarním PPM u holek z Látky z Ameriky. Vzhledem k tomu, že látka byla na jedné straně bílá a na druhé červená, tak jsem jí nakonec střihla napůl a díly k sobě sešila jak je vidět na finální kabelce. Ten barevný efekt se mi strašně moc líbí. Střih je jednoduchý- odšité rohy. Inspirovala jsem se kabelkou Olivie z loňské letní Mariny, kdy tento návod dělala moje oblíbená Milka. Uvnitř jsem ušila na jedné straně skládané kapsy, na druhé jsou kapsy na gumičku. Také jsem se inspirovala u Milky a ušila jsem poutko na láhev s pitím. Uvidíme, jak se osvědčí v praxi. Kabela je maximálně prostorná.
Průvleky jsem nakonec k mému velkému úžasu sehnala u nás v galanterii (kde jsem nikdy nic nemohla sehnat :D) a lano jsem koupila v železářství (3m za 39 Kč- lano označené jako teletník), takže pokud se vám nechce dávat 200 Kč za lano u Stoklasy, tak zkuste nejdříve zajít do železářství a hledat nějaké podobné bavlněné lano.Klobouk je taky má výroba- z období mých šicích začátků. Poletí se mnou k moři poprvé ;) A myslím, že k tašce taky pěkně pasuje.







1 komentář:

  1. Krásná, ten barevný efekt je opravdu nápaditý, krásně jsi látku využila.

    OdpovědětVymazat