pondělí 8. května 2017

Crossbody

Tuhle kabelku nosím v hlavě už delší dobu, ale bohužel jsem v poslední době neměla ani sílu na ni střihnout. Teď v neděli večer jsem připravila díly a dala se do toho. Kabelka se šije hezky, akorát jak je malá a měla jsem tam hodně tuhé vrstvy (koženka+ 2x ronar fix lux), tak se s kabelkou blbě manipulovalo pod strojem.

Strašně se mi líbí Soho leather disco bag od Gucci, takže jsem chtěla kabelku, co bude mít stejný tvar. Navíc když jsem viděla, jak něco podobného řeší na blogu u Emmaline (http://emmalinebags.blogspot.cz/2017/03/handmade-couture-you-can-make-this-look_10.html ), tak jsem si řekla, že si ušiji svoji. Na oficiálních stránkách výrobce jsem zkoukla míry a jelikož se mi popravdě nechce nikdy dělat vlastní návod, tak jsem projížděla svoje zdroje (Marina+Swoon), jestli něco podobného již někdo vymyslel. Našla jsem v Marině obal na tablet Babetka, který jsem použila, jen jsem si rozšířila zipový díl. Jsem Bellet z Mariny vážně moc vděčná za to, že mě naučila šít. Že dokáži různé střihy kombinovat a celkově nad tím šitím přemýšlet.

Koženku jsem si koupila u Jindřišky na PPM- je to hodně zajímavá koženka s plastickým motivem květů http://www.patchworkobchod.cz/kozenka-cerne-ruze-p6275. Uvnitř mám manželovu starší košili- je to černá látka s červenými, bílými a růžovými pruhy. Už jí mám v jiné crossbody kabelce a strašně moc se mi líbí. Velikost kabelky je úplně ideální- vejde se mi tam velká peněženka a pouzdro se slunečními brýlemi :) Takže ideální kabelka na ven, když potřebuji mít volné ruce ;)







1 komentář:

  1. If you're looking to lose fat then you need to start using this totally brand new custom keto meal plan diet.

    To produce this service, licenced nutritionists, fitness trainers, and chefs have united to produce keto meal plans that are efficient, suitable, price-efficient, and satisfying.

    Since their first launch in 2019, 1000's of people have already remodeled their figure and well-being with the benefits a good keto meal plan diet can offer.

    Speaking of benefits: in this link, you'll discover 8 scientifically-certified ones offered by the keto meal plan diet.

    OdpovědětVymazat