úterý 9. února 2016

Vyšívací bubínek jinak

Tip na tenhle projekt jsem našla na pinterestu a opravdu mě nadchnul. Je vyrobený za chvíli a je vhodný i pro šikulíky bez stroje :)
Protože mi vadilo, jak mám tužky k šití v takovém malém kelímku, tak jsem se rozhodla vyrobit si tento nástěnný držák na tužky, pravítka a jiné podobné drobnosti.





Připravíme si bubínek na vyšívání (já pořídila za pár korun na Aliexpressu), dvě látky, na zpěvnění nezažehlovací výztuhu, špendlíky, pravítko, křídu a šicí stroj.Položíme výztuhu, na ní přišpendlíme látku, kterou chceme mít vespod ( v mém případě černobílá). Na ní si naaranžujeme kapsu z jiné látky- látka je sežehlená a přeložená napůl. Na obrázku fotka s dřevěnným kolem, abych viděla, jak si kapsu chci umístit.




Pokud chceme vytvořit více menších kapsiček, tak si pomocí pravítka a křídy narýsujeme pomocné čáry, které následně prošijeme na šicím stroji.

Nyní teprve nasadíme vyšívací bubínek. Látky pořádně vypneme a zajistíme pomocí šroubku nahoře. Nakonec sestřihneme ze zadní části přebytečné látky na úplné minimum a je hotovo.

1 komentář: